طلا و جواهر

پلاتین | چرا برای ساخت مسکوکات طلا از پلاتین استفاده میشود؟

5/5 - (1 امتیاز)

پلاتین چیست

پلاتین محبوب ترین فلز ما برای حلقه های نامزدی و ست های طلا برای عروسی است. درخشش طبیعی سفید پلاتین تیره نمیشود، تغییر رنگ نمی دهد و درخشش و درخشندگی نگین های الماس را افزایش می دهد. پلاتین برای همیشه ماندگار خواهد بود، به همین دلیل است که بهترین نماد عشق واقعی، پایدار و ابدی است.

تراکم و دوام

پلاتین بادوام است. چگالی آن آن را به ایمن ترین محصول برای الماس یا گوهر گرانبها تبدیل می کند. به همین دلیل، تمام حلقه های پلاتین با شاخک های پلاتین برای تنظیم نگین های الماسی ساخته می شوند. از آنجایی که پلاتین یک فلز طبیعی سفید است، نیازی به روکش مجدد ندارد و برای همیشه زیبا خواهد ماند.

پتینه پلاتینیوم

اگرچه این فلز قوی ترین فلز مورد استفاده در جواهرات است، اما پلاتین می تواند خراشیده شود و در اثر استفاده پتینه ایجاد کند. کسانی هستند که پتینه را یک صفت انحصاری و مطلوب می دانند. با این حال، درخشش و درخشش بازتابنده پیش از پتینه را می توان به راحتی با مالش با یک پارچه نرم احیا کرد.

خلوص پلاتین

جواهرات پلاتین بسیار نادر است. در واقع، 30 برابر کمتر از طلا. پلاتین 95٪ خالص است (5٪ ایریدیوم، پالادیوم، روتنیوم و آلیاژهای دیگر) و خلوص آن باعث می شود که به طور طبیعی ضد حساسیت باشد و برای افرادی که مشکلات حساسیت پوستی دارند ایده آل است.

چگونه درخشش فلزی پلاتین را حفظ کنیم

ساده است. به سادگی پلاتین را در محلول آب گرم و صابون خیس کنید و سپس به آرامی با یک برس موی نرم بشویید.

فروشگاه اینترنتی طلا و جواهر نیری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *