طلا و جواهر

انواع سنگ انگشتر و تعاریف رنگ ها

انواع سنگ انگشتر
5/5 - (2 امتیاز)

به طور کلی سنگ های انگشتر برای کار و زندگی افراد خاص بسیاری دارند و اغلب آنها باعث افزایش رزق و روزی میشود. سنگ هایی مانند یاقوت و شرف شمس و فیروزه باعث خوشبختی و افزایش رزق و روزی میشوند. سنگهای انگشتری معمولا قیمت بالایی دارند و استفاده کردن از آنها به لحاظ معنوی بسیار با ارزش است. به طور کلی انگشتر های سنگ دار در فرهنگ ما برای کار و زندگی خواص بسیار زیادی دارند.

برای کار و زندگی و خوشی انگشتر فیروزه بسیار نام برده شده است و بسیاری از از ائمه و حتی پیامبر نیز در این باره سخن گفته اند و حدیث هایی دارند. همچنین سنگ انگشتری و هر سنگ قیمتی دیگری دارای آدابی است که در این پست از وبلاگ سکه نیری به معنی رنگ سنگ های قیمتی انگشتر خواهیم پرداخت.

رنگ صورتی در سنگ انگشتر

رنگ صورتی زیباترین رنگ زنانه است. در افسانه های آسیایی گل نیلوفر آبی، رنگ صورتی به معنی زیبایی، عشق و درک بی قید و شرط است. برای انگشترهای نامزدی این رنگ بسیار مناسب به شمار می‌آید، زیرا گفته شده است که رنگ صورتی سنگ های قیمتی نشان دهنده عشق بین فردی است که انگشتر را هدیه داده و در سراسر زندگی از آن فرد محافظت می کند.

تاریخچه طلا و استفاده از آن

رنگ  قرمز در سنگ انگشتر

رنگ قرمز سمبل عشق، نشاط و شادی است و این نماد برای عشق یک نماد کامل محسوب می شود. برای حلقه نامزدی و یا حتی سالگرد ازدواج یک سنگ قرمز پر از سرزندگی و نشاط است و باعث می شود که خارج از هیاهو، بسیار خاص به نظر برسید. همچنین سنگ های قرمز  برای داشتن یک رابطه شاد، با ثبات و عاشقانه شما را تشویق می کند.

عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت طلا و سکه

رنگ آبی در سنگ انگشتر

رنگ آبی یک رنگ سلطنتی است. همچنین رنگ آبی برای مان آب خنک، آسمان بی ابر و آبی دریا را تداعی می‌کند. حلقه های نامزدی با سنگ های انگشتر آبی رنگ سمبل آرامش و صلح هستند. گفته می‌شود که این رنگ باعث ایجاد ارتباط، احترام و هماهنگی در رابطه میشود.

 رنگ سفید در سنگ انگشتر

رنگ سفید در سنگ انگشتر رنگی است که با برف و نور همراه است و به همین علت است که نماد اخلاص، احساسات واقعی و پاکی است. یک مروارید درخشان و یک اوپال سفید را همیشه به عنوان کادوی تولد می توان هدیه داد.به عنوان یک شروع موفق، برای زوج‌هایی که تازه نامزد کرده اند رنگ سفید پر از معانی مثبت است.

بنابراین اصلا جای تعجب نیست که برای حلقه نامزدی انگشتر های سفید الماس در دسته محبوب ترین ها قرار می گیرند.

رنگ سیاه در سنگ انگشتر

رنگ سیاه در سنگ انگشتر با پرستیژ، عمق و سبک در شخصیت همراه است. درخشش عمیق در یک الماس سیاه یادآور شب پرستاره و یک آسمان وسیع است. گفته می شود که الماس سیاه یک سنگ قیمتی ایده آل برای نماد قدرت باشکوه برای زوج هایی است که قدرت را در یکدیگر یافته اند.

رنگ زرد در سنگ انگشتر

رنگ زرد در سنگ انگشتر رنگ آفتاب است. انرژی و هوش و زیرکی را نشان میدهد. سنگ قیمتی زرد، رنگ گرم و آتشین به نظر می رسد. بسیاری از  مردم معتقدند که رنگ زرد در رابطه جرقه و ایجاد میکند. وفاداری، شادی و هیجان زده بودن از جمله موارد و ویژگی های دیگری است که با رنگ زرد همراه میشود.

طلای سفید چیست؟

رنگ ارغوانی در سنگ انگشتر

رنگ ارغوانی، یاسی و بنفش رنگ هایی هستند که مرموز و عجیب به نظر می رسند. یاس بنفش نمادی از الهام بخشی و شهود است. گفته می شود حلقه های نامزدی که سنگ های قیمتی بنفش دارند موانع را از سر راه بر می دارند و ماجراجویی و هیجان را به رابطه شما می آورند.

رنگ نارنجی در سنگ انگشتر

رنگ نارنجی رنگ آتش است. رنگ نارنجی ترکیبی است عشق در رنگ قرمز و شادی موجود در رنگ زرد است و این موضوع این رنگ را به یک رنگ قدرتمند تبدیل کرده است. رنگ نارنجی سنگ های قیمتی رابطه شما را  تضمین می‌کند و این رابطه را برای شما همیشه هیجان انگیز، پر زرق و برق و جذاب نگه می دارد.

رنگ سبز در سنگ انگشتر

رنگ سبز نمادی از بهار، رشد و تازگی و طبیعت است. این رنگ جنگل و باغ‌های سرسبز را در ذهن شما تداعی می‌کند. همچنین رنگ سبز با ثروت و پول همراه است. با توجه به افسانه سنگ های قیمتی، در حلقه ازدواج رنگ سبز یک زندگی پر از ثروت، سلامت و باروری را ایجاد می کند.

طلای آب شده چیست؟

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *