طلا و جواهر

تست شخصیت MBTI با طلا و جواهر شما

Rate this post

آیا می دانستید که طلا و جواهرات شما، چیزهای زیادی در مورد شخصیت شما می گوید؟ بله، حتی بدون اینکه صحبت کنید، سرنخ هایی در مورد اینکه کی هستید و چه شخصیتی دارید ارائه می دهید.

اگر می خواهید نگاهی اجمالی به معنای جواهرات خود داشته باشید، ادامه مطلب را بخوانید.

شخصیت چیست؟

برای شروع، شخصیت ترکیبی از روش های مختلف تفکر و احساس تعامل با دنیای اطراف ما است.

شخصیت MBTI

آنها که توسط ایزابل مایرز و کاترین بریگز توسعه داده شده اند، 16 نمایه به اصطلاح “MBTI” را بر اساس 4 ویژگی شخصیتی که همه ما به اشتراک می گذاریم، ایجاد کرده اند.

کدام زیورآلات برای کدام پروفایل؟

1. تیپ شخصیت ENFP

برونگراها، ENFPها به دنبال تایید و قدردانی شدن هستند. شما هنرمند، ماجراجو و دارای ذهنی تیزبین، از فرصت های جدید بدون مقاومت استقبال می کنید و می توانید خود را با همه تغییراتی که در زندگی رخ می دهد سازگار کنید.

منحصر به فرد: شما تمایل دارید قطعات بزرگ و خارق العاده ای را انتخاب کنید که فریاد می زند “اینجا هستم به من نگاه کن”. این طبیعت برونگرا و خلاق شماست که همه چیز را فرا می گیرد و نمی توانید از انتخاب و پوشیدن لوازم جانبی که توجه را جلب می کند خودداری کنید.

توصیه ما: گوشواره های ماکسی، مواد و طرح های غیرمعمول یا انگشتر های بزرگ برای شما ایده آل هستند.

انگشتر شخصیت برونگرا

2. شخصیت ENFJ

قهرمان ها، اغلب مراقب یا معلم هستند. شما به دنبال الهام گرفتن برای دیگران هستید و طبیعت بسیار همدلانه ای از خود نشان می دهید که در آن به طور طبیعی نیازهای اطرافیان خود را تشخیص داده و شناسایی می کنید. حس وفاداری و حساسیت از شما یک رهبر عالی می سازد. حضور شما باعث آسایش و همکاری می شود.

عاشقانه: شما بدون زیاده روی از لوازم رنگارنگ یا خوش طراحی استقبال می کنید. شما کیفیت را به کمیت ترجیح می دهید و قطعات بی انتها را به آنچه مد است ترجیح می دهید. همیشه همان جواهراتی را می پوشید که شما را به یاد افرادی می اندازد که دوستشان دارید.

توصیه ما: جواهرات یا مدال های طلسم متحدان شما هستند. هر دو به راحتی پوشیده می شوند و طرح های بی شماری وجود دارد که می تواند شما را به یاد رویدادها یا افراد مهم زندگی تان بیاندازد.

3. شخصیت ENTJ

فرماندهان رهبران بالقوه متولد می شوند. شما رفتار مستبدانه و ترسناکی از خود نشان می دهید. شما بسیار کارآمد هستید و دوست دارید مسئول باشید. شما دیدگاه واقع بینانه ای نسبت به دنیا دارید که شما را به یک تصمیم گیرنده عالی تبدیل می کند، اما لجبازی شما می تواند نقطه ضعف شما باشد زیرا تمایل دارید ایده های خود را به دیگران تحمیل کنید.

قدرتمند: جواهرات ساده، منحصر به فرد اما تاثیرگذار را انتخاب می کنید. لوازم جانبی جسورانه و در عین حال کاربردی مانند یک جفت گوشواره که هرگز شما را رها نمی کند یا یک دستبند که مدتی روی مچ دست خود داشته اید را دوست دارید.

توصیه ما: روی جواهرات با کیفیت و مقاوم در برابر زندگی سرمایه گذاری کنید. دستبند و سرآستین را از دستبندهای جذاب انتخاب کنید. جواهرات شما گران هستند و نشان دهنده وضعیت شخصیتی شما هستند.

4. شخصیت ESFJ

دوستانه، برون گرا هستند و دوست دارند در مرکز توجه باشند. به عنوان یک فرد برون گرا، در حلقه دوستان خود محبوب هستید و روح مهمانی محسوب می شوید. شما برای وفاداری ارزش قائل هستید و عضوی ارزشمند از یک تیم هستید. شما در انجام یک کار سریع و متمرکز هستید. همه این ویژگی ها شما را به سمت روابط هماهنگ سوق می دهد.

شاد: شما عاشق مد هستید و چیزی که همیشه توجه شما را به خود جلب می کند، زیبا و دوست داشتنی است. وقتی صحبت از جواهرات به میان می‌آید، قلباً بچه هستید. نه ساده بودن کار شماست و نه اسراف. استایل شما هرگز در به ارمغان آوردن حس طراوت کوتاهی نمی کند.

توصیه ما: جواهرات رزگلد مصالحه خوبی برای شماست. ما همچنین جواهرات با قلب، حیوانات زیبا یا یک دستبند زنجیره ای که با جذابیت های مختلف تزئین شده است را توصیه می کنیم.

آویز گردنبند زیبا

5. شخصیت ENTP

این افراد دارای شخصیت بینا، جسور و زودباور هستند. باهوش و مدبر، تمایل دارید به مهارت های استدلال خود تکیه کنید. از چالش های زندگی با شادی استقبال کنید و عشق به ماجراجویی های جدید شما را بی علاقه می کند و اغلب کارها را ناتمام می گذارد. مراقب باشید، تمایل دارید از یک پروژه به پروژه دیگر بروید.

آزاد: شما از نظر سبک کاملاً باز هستید و انواع چیزهای جدید و مد روز را دوست دارید. شما از آخرین روندها آگاه هستید و اغلب هر چه عجیب تر و جسورتر باشد، بهتر آن را دوست دارید.

توصیه ما: حتماً لوازم جانبی سبک آرت دکو که رنگارنگ و هندسی هستند را دوست خواهید داشت. همچنین می توانید روی لوازم آوانگارد مانند گوش بند یا یک جفت گوشواره نامتناسب سرمایه گذاری کنید.

6. شخصیت ESTJ

شخصیت کارگردان تا حدودی با یک فرمانده قابل مقایسه است. شما یک رهبر متولد شده هستید که از ساختاردهی و هدایت وظایف و افراد لذت می برید. چه در عشق و چه در محل کار، در هر کاری که انجام می دهید توسط ارزش های خود هدایت می شوید.

گوگرد: شما عاشق همه اشکال طراحی و سبک هستید. همه چیز به نحوه و مکان پوشیدن آنها بستگی دارد. مثل اینکه مد بخشی از طبیعت شماست و می توانید برای هر موقعیتی ظاهری عالی خلق کنید.

توصیه ما: حتماً باید قطعاتی جاودانه در جعبه جواهرات خود داشته باشید، مانند یک گردنبند مروارید، یک النگو طلا، یک انگشتر خاص… سپس با قطعات شیک و جسورانه تر سرگرم شوید.

گوشواره خاص طلا

7. شخصیت ESFP

سرگرم کننده ها. دوست دارید با خنداندن دیگران در مرکز توجه قرار بگیرید. شخصیت اجتماعی شما هم نقطه قوت و هم نقطه ضعف شماست زیرا همیشه به دنبال همراهی با دیگران هستید و وقتی به حال خود رها می شوید می توانید احساس تنهایی کنید.

خنده دار: شما تمایل زیادی به جواهرات رنگی و جواهرات دارید که نشان دهنده حس شوخ طبعی شماست. شعار شما شوکه کردن و به یاد ماندنی بودن است که شما را به سمت انتخاب قطعات قوی و جسور سوق می دهد.

توصیه ما: می توانید انگشترها یا دستبندهایی با پیام حک شده یا جواهرات عجیب و غریب و سرگرم کننده انتخاب کنید.

خرید اینترنتی طلا و جواهرات

8. شخصیت ESTP

تو دینام هستی! شما پرانرژی هستید و از یک اعتماد به نفس طبیعی و اطمینان به خود، تراوش می کنید. شما به جای دیدن تصویر بزرگ، بر لحظه حال تمرکز می کنید. شما دوستانه و صمیمی هستید و می دانید چگونه از زندگی لذت ببرید.

گاه به گاه: شما سادگی و شیک بودن را دوست دارید. شما به ویژه به دلیل سایه ها و مزایای زیبای سنگ های قیمتی جذب آنها می شوید. شما دائما در حال حرکت هستید بنابراین از جواهرات راحت و در عین حال پیچیده استقبال می کنید.

توصیه ما: ست جواهرات با سنگ های قیمتی انتخاب کنید، اما پوشیدن آن برای زندگی روزمره آسان است. جواهرات با روحیه بوهمی نیز ممکن است برای شما جذاب باشد.

9. شخصیت INFJ

INFJ ها مشاوران خوبی هستند که هم سر به زیر و هم ایده آل گرا هستند. آنها برای برتری تلاش می کنند تا نمونه ای برای دیگران باشند. آنها با انگیزه، متمرکز و بسیار منظم، ترجیح می دهند در سایه بمانند تا در کانون توجه قرار بگیرند.

محتاط: شما بیش از هر چیز به دنبال کلاس و ظرافت هستید. روندها برای شما مهم نیست، شما طرفدار کیفیت و عشق هستید. شما به ویژه به برندهایی که موفق می شوند شما را متقاعد کنند وفادار هستید.

توصیه ما: جواهرات دست ساز و باکیفیت را انتخاب کنید که تجربه مشتری را به شما تضمین می کند و ضمانت خریدی که نیازهای شما را برآورده می کند.

10. INFP

افرادی که جزو گروه واسطه ها هستند، دلسوز و مهربان هستند. آنها همه جا چیزهای مثبت را می بینند و همیشه به خوبی مردم ایمان دارند. شما توسط باورها و ارزش‌های شخصی هدایت می‌شوید که از شما مشاور و واسطه‌ای عالی برای آرام کردن محیط می‌سازد.

ظریف: شما تمایل دارید جواهراتی را انتخاب کنید که کوچک و کم تزئین باشند، مانند یک گوشواره میخی یا یک حلقه نازک. شما به جواهرات ظریفی علاقه دارید که زمانی که پوشیده شده اند کاملاً به نرمی و مهربانی شما می چسبند.

توصیه ما: شما می توانید شادی خود را در میان تمام جواهرات مینیمالیستی و تصفیه شده موجود پیدا کنید. اما مراقب باشید: کیفیت را در اولویت قرار دهید زیرا این چیزی است که باعث تفاوت در این نوع قطعه می شود.

شخصیت infp

11. شخصیت INTJ

مغز راه حل مسئله است. باهوش و استراتژیک، شما می دانید چگونه به اهداف برسید و همه چیز را به وضوح همانطور که هستند ببینید. اما به دلیل عزت نفس بالایی که دارید، به نظرات دیگران گوش نمی دهید و می توانید به عنوان یک فرد متکبر ظاهر شوید.

مغرور: شما ارزش خود را می دانید، که شما را به سمت جواهرات گران قیمت و عالی سوق می دهد. شما با دقت قطعات کلاسیک را انتخاب می کنید، اما همیشه مقدار کمی اضافی دارند که از بیشتر مدل های جواهراتی که در راه خود با آنها برخورد می کنید، پیشی می گیرد.

توصیه ما: شما تمایل دارید برندهای لوکس شناخته شده انتخاب کنید، به شما توصیه می کنیم با مراجعه به برخی از جواهرات مستقل شناخته شده که خلاقیت ندارند و می دانند چگونه جواهرات استثنایی خلق کنند، از منطقه راحتی خود خارج شوید.

طلا و جواهرات گران قیمت

12. INTP

می توان گفت که INTP ها مغز دارند، اما بدون نگرش. شما محتوا را به فرم ترجیح می دهید زیرا نوع هوش شما مبتنی بر منطق و علم است. شما فکر می کنید علم جواب همه چیز را دارد و به دنبال پاسخ هر چیزی که قابل توضیح نیست هستید.

طبیعی: شما زمان یا حوصله نگرانی در مورد ظاهر خود را ندارید، به خصوص که از روندها پیروی نمی کنید. شما جواهرات راحت و باکیفیت را انتخاب می کنید که ارزش پولی خوبی دارند. اگر آنها ذکاوتی دارند که توجه شما را به خود جلب می کند، حتی بهتر است.

توصیه ما: مطمئناً خوشحالی خود را با صنعتگران محلی خواهید یافت، آنها می دانند چگونه شفافیت مورد انتظار را برای شما به ارمغان بیاورند. صنعتگران تمایل دارند بدون اینکه به بازاریابی فکر کنند، قیمت های خود را به طور واقعی محاسبه کنند.

گوشواره خاص شخصیت ها

13. شخصیت ISFJ

ISFJ ها محافظ و قابل اعتماد هستند. شما ذاتاً درونگرا هستید، آرام، وفادار هستید و در یک محیط آرام شکوفا می شوید. شما اهمیت زیادی برای خانواده خود قائل هستید، که به عنوان انگیزه شما در هر کاری که انجام می دهید عمل می کند. نکته منفی این است که شما ارزش خود را فراموش می کنید و تحت فشار قرار می گیرید.

متعارف: تغییر و در مرکز توجه بودن را دوست ندارید، معمولا به دنبال جواهرات کلاسیک و سنتی هستید. شما به قطعات جاودانه نسبت به قطعات مد روز اعتقاد دارید.

توصیه ما: تنها کاری که باید انجام دهید این است که در جعبه جواهرات والدین خود جستجو کنید تا مدل هایی را که می توانید در آنها سرمایه گذاری کنید، بیابید. یک انگشتر خوب قدیمی، یک دستبند یا یک النگو مصالحه خوبی هستند.

14. شخصیت ISTP

شما یک صنعتگر متولد شده، دارای روحیه خلاق و هنری، با صبر و حوصله فراوان هستید. شما نسبتاً مراقب هستید اما در صورت لزوم سریع عمل می کنید. به خوبی سازماندهی و متمرکز شده اید، می دانید چگونه موقعیت های مشکل ساز را به صورت منطقی و استراتژیک تجزیه و تحلیل کنید تا آنها را حل کنید.

هوسباز: استایل شما زرق و برق است. شما جذابیتی را پرورش می دهید که به شخص شما اعتبار می بخشد. برای این کار، جواهرات را در تصویر خود، جذاب و تصفیه شده ترجیح می دهید.

توصیه ما: جواهراتی که با ادراک بازی می کنند: شفافیت، بازی ظریف نور و سایه، حجم …

15. شخصیت ISFP

از شما به عنوان یک شخصیت برونگرا و درونگرا توصیف می شود. شما هنر یک درون گرا و انعطاف فکری یک برون گرا را دارید. هم از گذراندن وقت با دوستان خود و هم لذت بردن از لحظات تنهایی لذت می برید.

هنری: جواهرات ساده را با چاشنی اصالت انتخاب می کنید. آثار کلاسیک بازبینی شده سرگرمی شما هستند.

توصیه ما: می توانید نمونه هایی به شکل مستطیل انتخاب کنید، یک انگشتر با یک سنگ قیمتی به جای الماس … ترکیبات متعدد هستند و گزینه های انتخاب و خرید برای شما بسیار هستند.

گوشواره بزرگ

16. شخصیت ISTJ

شما به درستی و درستکاری خود معروف هستید. شما برای سنت ارزش قائل هستید و با دیگران با احترام رفتار می کنید. شما نگرش سختگیر، سخت کوش و با انگیزه ای دارید. تنها نگرانی این است که لذت بردن از لحظه حال برای شما دشوار است.

بی زمان: نگاه جدی شما به زندگی باعث می شود با جواهرات قدیمی راحت تر باشید. شما در ارثیه هایی که از نسلی به نسل دیگر منتقل شده اند، معنای بیشتری می یابید، به خصوص که مطمئناً اهل پیروی کورکورانه مد نیستید.

توصیه ما: یک ست قدیمی برای شما عالی خواهد بود. جواهرات بازیافت شده با جواهرات قدیمی نیز می توانند این کار را انجام دهند. حتی می توانید جواهرات قدیمی خود را توسط یک صنعتگر بازیافت کنید تا قطعات جدید بسازید.

بیشتر بخوانید:

سفارش پلاک اسم و حروف طلا

علت کدر شدن رنگ طلا

تفاوت طلا و روکش طلا چیست؟

1 نظر در “تست شخصیت MBTI با طلا و جواهر شما

  1. جعبه پیتزا گفت:

    من در رابطه با تست شخصیت شناسی چیزی نمیدانستم ممنونم از اطلاعات مفیدی در اختیارم گذاشتید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *