طلا و جواهر

حلقه ازدواج مردانه

طرح-جدید-حلقه-عروسی-مردانه
5/5 - (3 امتیاز)

حلقه های ازدواج نمادی از تعهد مادام العمر هستند و جای تعجب نیست که انتخاب آن اینقدر طول بکشد و سخت باشد. برای سال ها، زنان از صدها گزینه شیک، از جمله اشکال مختلف الماس و جواهرات برای مطابقت با حلقه نامزدی لذت می برند. به طور سنتی، مردان گزینه های بسیار کمتری داشتند. امروزه تعداد فزاینده‌ای از مردان به دنبال حلقه‌های ازدواجی هستند که مکمل سبک زندگی و حس مد آن‌ها باشد. حلقه های عروسی کلاسیک مردانه در پلاتین، طلای سفید و طلای زرد از جمله پرفروش ترین گزینه های گالری طلا و جواهر نیری هستند. ما همچنین برای ارائه طرح‌های فوق‌العاده در انواع فلزات بسیار بادوام از جمله کبالت، تانتالیوم، تیتانیوم، و تنگستن، و همچنین حلقه های عروسی نگین دار و همچنین سبک‌های حکاکی شده هیجان‌زده هستیم.

 انگشتر و حلقه عروسی مردانه

متال های محبوب گروه حلقه های عروسی مردانه

ترجیحا فلز یک فاکتور مهم در انتخاب حلقه عروسی مردانه است. از آنجایی که هر فلز دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است که بر راحتی، دوام و مراقبت تأثیر می‌گذارد، تصمیم گرفتن اینکه کدام یک برای شما مناسب است دشوار است. برای کمک به شما در تصمیم گیری، ویژگی های رایج ترین فلزات مورد استفاده در حلقه های ازدواج مردانه، از جمله طلا، پلاتین، تیتانیوم، تنگستن و غیره را بررسی می کنیم.


حلقه های ازدواج طلا

حلقه طلا مردانه

حلقه‌های ازدواج طلای مردانه در سبک‌های بسیار متنوعی از مینیمال تا بسیار تزیین شده هستند و شامل حلقه‌های ازدواج طلای زرد مردانه، حلقه‌های ازدواج طلای سفید مردانه و حلقه‌های ازدواج رزگلد مردانه می‌شوند. وقتی خواص مقاومت در برابر خوردگی، اکسیداسیون و کدر شدن طلا، چکش خواری آن را که آن را برای حکاکی و اندازه‌بندی ایده‌آل می‌کند و ماهیت ضد حساسیت آن در نظر می‌گیرید، به راحتی می‌توان فهمید که چرا طلا حلقه‌های ازدواج طلا در طول سال‌ها مورد علاقه بوده است. برای حفظ حلقه ازدواج طلای خود، از قرار گرفتن در معرض کلر یا سایر محصولات پاک کننده یا مواد شیمیایی خودداری کنید. چکش خواری طلا آن را مستعد سایش و تغییر شکل می کند. برای اینکه انگشتر خود را زیبا نگه دارید، آن را با آب گرم، صابون غیر شوینده و یک برس نرم تمیز کنید.


حلقه عروسی پلاتینیوم

حلقه های ازدواج پلاتین برای مردان به دلیل زیبایی بی انتها و ارزش ذاتی شان ارزشمند هستند. رینگ های عروسی پلاتین با دوام برابر با ماهیت نابود نشدنی الماس و 30 برابر کمیاب تر از طلا، وضعیت بالاتر از حد متوسط ​​را تضمین می کنند. بر خلاف پسرعموی شکل‌پذیرتر خود، طلای سفید، پلاتین تقریباً 95 درصد خالص است، بنابراین می‌تواند چگالی ذاتی خود را بدون اینکه برای حکاکی شدن با عبارات شیرین بیش از حد سفت شود حفظ کند یا بتواند اندازه حلقه را برای دستیابی به تناسب کامل تنظیم کند. در حالی که پلاتین می تواند به مرور زمان پتینه جذابی از خود نشان دهد، پولیش سریع آن را به درخشش اولیه خود باز می گرداند. حتی فلزی به سختی پلاتین هم سزاوار کمی مراقبت است. به سادگی آن را در محلول آب صابون گرم خیس کنید و به آرامی با یک برس موی نرم مسواک بزنید.


انگشتر عروسی تیتانیومی مردانه

وقتی صحبت از حلقه های ازدواج تیتانیومی مردانه می شود، جای تحسین زیادی وجود دارد. این آلیاژ 99 درصد خالص دارای قابلیت چکش‌خواری است که با طلا رقابت می‌کند و به آن اجازه می‌دهد هر شکلی را که تصور می‌کند به خود بگیرد. تیتانیوم سبک وزن به اندازه کافی قوی برای ساخت هواپیماهای تجاری و ضد حساسیت به اندازه کافی برای استفاده در مقاصد پزشکی است. در مورد مراقبت، باید حلقه ازدواج تیتانیومی خود را از مواد شیمیایی پاک کننده تحریک کننده مانند کلر دور نگه دارید. آن را با آب گرم صابون و یک پارچه نرم تمیز کنید.


نوارهای عروسی تنگستن

حلقه عروسی مردانه

حلقه‌های ازدواج تنگستن مردانه با تمام ویژگی‌های طراحی دست ساز و دوام با استحکام صنعتی، سبک زیبایی را در عصر مدرن تعریف می‌کنند. این حلقه‌ها که از آلیاژ سنگین تنگستن و کربن ساخته شده‌اند، استانداردی برای دوام و مقاومت در برابر خراش دارند. با این حال، سختی ذاتی آن به این معنی است که حلقه ازدواج تنگستن را نمی توان تغییر اندازه داد. لطفا حلقه تنگستن خود را هنگام تمیز کردن یا شنا بردارید زیرا این فلز با مواد شیمیایی خشن سازگار نیست. برای مراقبت از آن هر روز آن را با یک پارچه نرم و محلول آب گرم و صابون بدون مواد شوینده دیگر تمیز کنید.


سایر فلزات مورد استفاده در حلقه های عروسی

علاوه بر گزینه های سنتی تر، حلقه های ازدواج مردانه ساخته شده از کبالت، تانتالیم، فولاد ضد زنگ و سایر فلزات بادوام و سبک وزن به طور فزاینده ای محبوب می شوند. توجه: حلقه های ازدواج مردانه از جنس استنلس استیل در فروشگاه طلا و جواهر نیری موجود نمی باشد، زیرا فولاد ضد زنگ یک فلز گرانبها نیست. درخشش کبالت با طلای سفید رقابت می کند و در برابر سایش بهتر از تیتانیوم یا پلاتین مقاومت می کند. تانتالیوم، فلزی به طور طبیعی خاکستری مایل به آبی با خواصی شبیه به پلاتین، به دلیل مقرون به صرفه بودن و دوام آن محبوبیت زیادی دارد. رنگ طبیعی آن با روکش سرامیکی مشکی مات پوشانده شده است تا حسی مدرن و مردانه داشته باشد.


انگشتر با نگین الماس برای مردان

چرا فقط زنان باید بدرخشند؟ ما در گالری طلا و جواهر نیری حلقه‌های ازدواج مردانه الماس را در انواع سبک‌های معاصر ارائه می‌کنیم، از الماس‌های مشکی کانالی در نوار طلای سفید گرفته تا حلقه‌های ابدی الماس طلای زرد. اگر به یک حلقه عروسی مردانه علاقه دارید که با شریک زندگی خود مطابقت داشته باشد، رنگ های فلزی مشابه را در نظر بگیرید، شکل های الماس مشابه (الماس های گرد یا فانتزی) را انتخاب کنید و/یا جزئیات ظریفی مانند میلگرن را اضافه کنید.

 


طرح گرد حلقه ازدواج مردانه چیست؟

حلقه های ازدواج مردانه به شکل گرد به این دلیل نامیده می شوند که احساس راحتی می کنند. این حلقه‌ها که در وزن‌های مختلف عرضه می‌شوند، با فضای داخلی گرد طراحی شده‌اند که فشار روی انگشت را کاهش می‌دهد و باعث می‌شود آن را بهتر روی بند انگشتان بلغزند.

بیشتر بخوانید: راهنمای انتخاب و خرید حلقه نامزدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *