طلا و جواهر

گوشواره: انواع مدل ها و راهنمای خرید

قیمت گوشواره طلا
5/5 - (1 امتیاز)

گوشواره ها هدیه مناسبی هستند، زیرا همیشه اندازه مناسبی دارند. این متداول ترین نوع طلا برای سرمایه گذاری روی طلا و جواهر است: زن می تواند بدون پوشیدن دستبند طلا خانه را ترک کند، اما تقریبا همیشه گوشواره می پوشد.

اکثر مدل های گوشواره با همه چیز هماهنگ هستند و به هر لباسی زیبایی می بخشند. تنوع گسترده کلاس ها، اندازه ها و قیمت های موجود به شما این امکان را می دهد که به راحتی جفت ایده آل را برای هدیه پیدا کنید. هر بار که از آنها استفاده می کنید، به یاد خواهید ماند.


گوشواره مدل کلیپسی

گوشواره کلیپسی

به دلیل کوچک بودن، استفاده از مدل کلیپسی آسان است. آنها هم با یک لباس شب و هم با شلوار جین ترکیب می شوند. در گوشواره‌های مروارید پرورشی، گوشواره‌های الماس و گوشواره‌های سنگ‌های قیمتی، سبک‌های متنوعی خواهید یافت..

 

 


گوشواره مدل حلقه ای

گوشواره رینگی

حلقه‌های پلاتینی، طلایی یا نقره‌ای، جلوه‌ای زنانه به هر لباسی می‌بخشد. فلزات گرانبها با همه چیز همراه هستند. برای درخشش بیشتر، یک جفت با الماس (نگین دار) انتخاب کنید.

 

 


گوشواره مدل آویز

گوشواره آویز

گوشواره های قطره ای به زیبایی آویزان هستند. آنها با حرکت تکان میخورند و می توانند یک لمس شیک اضافه کنند. گوشواره های آویز مروارید، الماس و سنگ های قیمتی در تنوع مختلف موجود است.

 

 


گوشواره هدیه

گوشواره های الماسی هدیه ای ایده آل برای یک موقعیت مهم مانند تولد، سالگرد ازدواج و یا روز زن است. اگر او زنی است که شیک‌ لباس می‌پوشد و از جدیدترین ترندها پیروی می‌کند، توصیه می‌کنیم به او یک گوشواره رینگ هدیه بدهید. اما، اگر او سبک کلاسیک دارد، می توانید گوشواره های آویز هدیه دهید.

حتی اگر او قبلاً چندین جفت گوشواره داشته باشد، یک زن دوست دارد چند نوع گوشواره زیبا داشته باشد تا آن را در موقعیت های مختلف عوض کند. بیشتر خانم ها رنگ طلای سفید را برای گوشواره ترجیح می دهند. اما به جواهرات دیگری که او می پوشد نگاهی بیندازید تا ببینید چه چیزی را ترجیح می دهد.

اگر نوع کلیپسی یا حلقه ها بیش از حد قابل پیش بینی هستند، ما طیف گسترده ای از گوشواره های زنانه با طرح های جدید را ارائه می دهیم. در فروشگاه اینترنتی طلا و جواهر نیری همچنین طرح هایی با نگین های رنگارنگ یا آویزهای بازیگوش ارائه می دهیم.

برای لیستی از گوشواره هایی که هر زنی باید داشته باشد ده گوشواره برتر ما را ببینید. شما همچنین می توانید گزینه های دیگری را که متناسب با بودجه شما هستند هدیه دهید

خرید اینترنتی گوشواره طلا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *