طلا و جواهر

راهنمای خرید حلقه نامزدی

خرید حلقه نامزدی
5/5 - (1 امتیاز)

به‌عنوان بزرگ‌ترین فروشگاه معتبر طلا و جواهر خوب، می‌توانیم با اطمینان بگوییم که به جای درستی آمده‌اید. انتخاب، کیفیت و تجربه ما متفاوت است. روی ما حساب کنید تا به شما برای خرید حلقه نامزدی که نشان دهنده نیت شما، بودجه شما و اساساً هر چیزی است که برای شما مهم است، کمک کنیم.

حلقه نامزدی نماد چیست؟

راهنمای خرید حلقه ازدواج و نامزدی

حلقه نامزدی مدت‌هاست نمادی از پیشنهاد ازدواج است و گالری ما پر از آن لحظات جادویی است. شما می دانید حلقه نامزدی چه هستند، درست است؟ معنای حلقه نامزدی خیلی چیزها را بیان می کند: این یک نماد واضح و ملموس است که یک نفر شما را دوست دارد و شخصی که حلقه را ارائه می کند می خواهد رابطه را رسمی کند.

در حالی که هر حلقه ای را می توان حلقه نامزدی در نظر گرفت، محبوب ترین حلقه نامزدی دارای یک الماس است. مطمئناً هنگام یافتن حلقه مناسب برای شما، محدودیتی نخواهد بود. هیچ قانونی وجود ندارد و این در مورد انگشتی که حلقه نامزدی را می پوشد نیز صدق می کند. به طور سنتی در فرهنگ های مختلف، حلقه نامزدی در انگشت چهارم دست چپ استفاده می شود و مانند حلقه ازدواج، راهی واضح و قابل مشاهده برای نشان دادن این است که شما در یک رابطه هستید. با این حال، برخی از فرهنگ ها حلقه های نامزدی را در دست راست می زنند، زیرا دست چپ بدشانس تلقی می شود. شما چی فکر میکنید؟ با وجود اینکه جشن می گیرید، ما اینجا هستیم تا به تحقق آن کمک کنیم.

تفاوت بین حلقه نامزدی و حلقه ازدواج

انواع حلقه نامزدی

خرید حلقه نامزدی

به طور سنتی، حلقه نامزدی چیزی است که در هنگام خواستگاری ارائه می شود و حلقه ازدواج همان چیزی است که عروس و داماد در مراسم عروسی رد و بدل می کنند. همچنین رایج است که حلقه نامزدی تزئینات و جزئیات بیشتری نسبت به حلقه ازدواج دارد. یکی از پرفروش‌ترین ترکیب‌های ما حلقه نامزدی تک نگین گرد است که با نوار نگین دار تزئین شده است. از سوی دیگر، ما مشتریان زیادی داریم که عاشق سنت شکنی هستند: برخی از ایده حلقه نامزدی دست می کشند و رینگ های مشابه را انتخاب می کنند. زوج‌های دیگر درخشش را دو چندان می‌کنند، با حلقه‌هایی که حلقه نامزدی را قاب می‌کنند.

اگر قصد دارید حلقه ازدواج خود را با هم عوض کنید، ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که در روز عروسی باید حلقه نامزدی خود را کجا بپوشید. بسیاری از افراد در روز مراسم حلقه نامزدی خود را به طور موقت به دست راست خود می دهند تا آن را در جای امنی قرار دهند.

برای خرید حلقه نامزدی چقدر باید هزینه کرد؟

قیمت حلقه نامزدی

این یک باور قدیمی است که باید هزینه زیادی برای حلقه نامزدی خود پرداخت کنید. همین باور قدیمی است که ارتباط چندانی با اولویت ها، نیازها یا بودجه شخصی شما ندارد. (و به هر حال، این چیزی است که مهم است.) و اگرچه ممکن است مفید باشد که بدانید یک حلقه نامزدی به طور متوسط 5.000.000 تومان قیمت دارد. آنچه واقعا مهم است این است که نیل آبی ارزش های باورنکردنی را ارائه می دهد. پس قیمت بهترین حلقه نامزدی همان حلقه ای است که مناسب با بودجه خود خریداری میکنید.

 

فلزات محبوب مورد استفاده در حلقه های نامزدی

جنس حلقه نامزدی

یک فلز محبوب برای حلقه نامزدی در بین مشتریان، قطعا پلاتین است (یا طلای سفید، برای افرادی که چیزی شبیه پلاتین اما با قیمت پایین تر می خواهند). با این حال، در سال های اخیر، حلقه های نامزدی رزگلد کاملاً ترند بوده است. در قرن گذشته، رزگلد در ترکیبات رنگی مورد استفاده قرار گرفت و امروزه به دلیل ظاهر طبیعی رمانتیکش که مناسب حلقه‌های ازدواج است، ارزش دارد. اخیراً حلقه های نامزدی طلای زرد توجه کسانی را به خود جلب کرده است که از نحوه درخشش گرم این فلز مکمل حلقه نامزدی سنگ های قیمتی رنگی استقبال می کنند.

بیشتر بخوانید: راهنمای مراقبت و تمیز کردن طلا و جواهر

سبک ها و نوع محبوب برای حلقه های نامزدی

از نظر عمومی محبوب ترین حلقه در بین حلقه های نامزدی مدل سولیتر است.حلقه نامزدی سولیتر

انگشتر سولیتر یا همان انگشتر تک نگین یکی از پرطرفدارترین انگشتر ها در میان خانم ها است. این نوع انگشتر معمولا برای انگشتر ازدواج و نامزدی خریداری میشود. همچنین این نوع حلقه و انگشتر جلوه بسیار زیبا و درخشانی دارد.

نحوه انتخاب نگین مناسب برای حلقه

حلقه نامزدی نگین دار
4Cها (برش، رنگ، شفافیت و قیراط) احتمالاً زمانی که جستجوی حلقه‌های نامزدی الماس را آغاز می‌کنید، در ابتدا ظاهر خواهند شد. اما نگران نباشید. ما کارشناسانی با سال ها تجربه داریم که می توانند به شما کمک کنند تا الماس و نگین مناسب با بودجه و سبک خود را پیدا کنید. گفتنی است، اگر می‌خواهید موضوع را عمیقاً بررسی کنید، ما همچنین منابع خوبی داریم که به شما کمک می‌کند تا به سرعت به درک و تسلط بر این اصول کمک کنید.

اما، قبل از اینکه وارد بخش آموزش شگفت انگیز خود شویم، به دو چیز که همه می خواهند بدانند پاسخ خواهیم داد. مهمترین چهار “C” چیست؟ پاسخ: اندازه. و حلقه نامزدی باید چند قیراط باشد؟ پاسخ: پرفروش ترین قطعه ما با یک سنگ مرکزی به طور متوسط ​​کمتر از 1.0 قیراط وزن دارد. البته، این بدان معنا نیست که الماس شما باید این وزن را داشته باشد، اما مشتریان می گویند که داشتن یک مرجع مفید است. اگر می‌پرسید چرا اهمیت دارد، به این دلیل است که کنده کاری به شما درخشش بیشتری می‌دهد. با این حال، وزن قیراط به میزان بازتاب نور الماس ارتباطی ندارد.

چرا مردم الماس های فانتزی شکل را دوست دارند؟

جزئیات زیادی برای ایجاد یک حلقه نامزدی زیبا وجود دارد، اما احتمالاً جای تعجب نیست که یک عامل مهم در تعیین ظاهر محبوب ترین مدل های حلقه نامزدی ما، شکل سنگ مرکزی است.

مردم الماس های تراش فانتزی را دوست دارند زیرا این روشی شگفت انگیز برای ایجاد طرحی است که واقعاً برجسته باشد. به علاوه، بسیاری از الماس های تراش فانتزی می توانند تا 25 درصد در مقایسه با الماس درخشان گرد با وزن قیراط مساوی، صرفه جویی در مصرف شما داشته باشند. همچنین، بیشتر الماس های تراش فانتزی برای طرح های الهام گرفته از یکپارچه سازی مناسب هستند. بنابراین اگر علاقه مند به سفارشی کردن انگشتر برای ایجاد قطعه ای هستید که حسی مانند یک میراث داشته باشد یا فقط می خواهید ظاهری متعلق به خودتان باشد، یک الماس تراش فانتزی می تواند گزینه عالی باشد.

بورس طلا و جواهر نیری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *